Fleissig am Wochenende/Flink i helga

I helga var jeg ganske flinke. Siden mine siste to prosjekter (rødt mystery og Fasett-topp)er på utstilling de neste to ukene kan jeg begynne med andre prosjekter. Bursdagsbytte har 4 fødselsdager i oktober og på stoff-bursdagsbytte er det to til.
Har pakket inn til en av stoffbyttene. PLUSS har blitt ferdig med en liten løper og ei lita smineveske. Med glidelås og brodering. Jeg er så stolt. Den tok meg faktisk 3 timer men er nesten for fint for å gi den vekk.
Også har jeg begynt på en ‚pose‘ men den er ikke helt ferdig ennå. Mangler stropper og binding oppe. Den har faktisk også blitt så fint at jeg har lyst til å beholde den. Vet ikke hva jeg skal med den men likevel.

Kan dessverre ikke vise bilder herinne, siden det er mulighet for at noen leser med.
————————————–

Am Wochenende war ich echt fleissig. Da ja meine letzten beiden Projekte, also die Kante von dem roten Mystery und das Topp vom Kaffe-Fassett-Dingen die nächsten zwei Wochen auf der Ausstellung sind, konnte ich ja mit anderen Projekten anfangen. Das Geburtstagswichteln hat 4 Geburtstage und das Stoffwichteln noch 2 dazu.
Einen Umschlag für’s stoffwichteln hab ich fertigmacht. Ausserdem einen kleinen Läufer genäht und eine kleine Schminktasche. Mit Reißverschluss und Maschinenstickerei. Ich bin total stolz. 3 Stunden hab ich gebraucht und das Täschchen ist fast zu schön zum Weggeben.
Ausserdem hab ich einen Beutel angefangen, der ist noch nicht ganz fertig. Fehlt noch die Zugschnur und die Abschlusskante. Der ist auch so gut geworden, dass ich Lust habe den zu behalten. Auch wenn ich nicht weiß, was ich damit überhaupt soll.

Leider kann ich keine Bilder veröffentlichen, könnte sein dass von den Mädelz welche mitlesen.

Kommentare sind geschlossen.