Oma-Tasche/ Mormor-veske

Utfra resteveske fra juni har jeg sydd en veske til til bestemoras bursdag. Har brukt 6x12cm striper til det som er i midten og noen andre stoffer til resten. Denne gangen har jeg skikkelig vatt inn i remsene noe jeg kommer til å gjøre til alle vesker fra nå av.
Siden jeg hadde dårlig tid er den uten glidelås, men med magnetknapp og en liten lukketing der.
————————–
Ausgehend von der Restetasche im Juni hab ich nun eine Tasche für meine Oma zum Geburtstag genäht. Ich hab 6x12cm Streifen für die Mitte benutzt und diverse andere Stoffe für den Rest. Diesmal hab ich auch eine doppelte Lage Vlies in den Trageriemen, das werd ich jetzt bei allen Taschen machen. Aus Zeitmangel (der Geburtstag war eh schon vorbei) hab ich keinen Reißverschluss gemacht, wie geplant, sondern eine kleine -weniger schöne – Klappe mit Magnetknopf.

Restetasche Oma L

Kommentare sind geschlossen.